Saturday, January 20, 2024

 طراحی و چیدمان دکوراسیون گیم نت  یا کافی نت به بهترین روش

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد زمانی که شما داخل گیم نت میشوید بخار  LED دارد آن فضا را نورای کرده و جلوه خاص میدهد.

شما میتوانید با خرید شلف دیواری نورانی و یا حتی و استفاده از LED بر روی آن بهترین نور پردازی را داشته باشید.



Wednesday, January 17, 2024

تاثیر محیط زندگی و دکوراسیون منزل بر روحیه و کیفیت زندگی

 این  مقاله به بررسی تأثیر محیط زندگی و دکوراسیون منزل بر روحیه و کیفیت زندگی افراد می پردازد. این موضوع به دلیلی که فضاهای زندگی در افکار و احساسات ما دارند، بسیار جذاب است.

  1. رنگ‌ها و احساسات:
  2. رنگ ها بر روحیه و احساسات افراد تاثیر زیادی دارند به طوری که برخی از رنگ ها می توانند آرامش داشته باشند و برخی دیگر از انرژی ها هستند. این شما هستید که با یک رنگ و نورپردازی فضا می توانید فضای منزل خودتان را پیدا کنید،و اثری را انتخاب کنید. برای مثال نورپردازی ملایم و رنگ های آرامش بخش برای اتاق خواب مناسب هستند اما اگر در آن آرایش و کار هم می کنید، باید برای این دو فعالیت هم مناسب باشند.

    مبلمان:
    خرید مبل که برای دکوراسیون خود انتخاب می کنید باید متناسب با فضا باشد. برای اینکه همه چیز را از روی صندلی که مثلاً به تلویزیون می‌بینید مناسب می‌دانید یا اینکه مانع بسته شدن درب ها و پنجره‌ها شوند.
    برای هر چه بیشتر در اختیار داشته باشیم باید از مبلمان چند منظوره استفاده کنیم تا بتوانیم از فضای محدودی استفاده کنیم که در انتخاب بیشتر استفاده کنیم.
    نورپردازی:
    نورپردازی هم به اندازه رنگ ها در تاثیر گذار هستند. باید برای نورپردازی یک فضا از نورپردازی های مختلف از لایه های نورپردازی، نور فضا و نورپردازی استفاده شود تا یک فضای پویا داشته باشد. برای این که فضای کاربردی داشته باشید بهتر است از نورهای هوشمند استفاده کنید تا بهترین بازدهی ممکن را برای شما داشته باشید.
    حرف آخر
    ما در این مقاله در رابطه با رنگ و احساست و دکوراسیون محیط زندگی شما بحث کردیم.

دکوراسیون رنگ تیره یا روشن ؟! کدام جذاب تر است؟!

 دکوراسیون داخلی می‌تواند با استفاده از رنگ‌های مختلف، تاثیرات متفاوتی بر فضا و احساسات ما بگذارد. انتخاب بین رنگ‌های تیره و روشن در دکوراسی...